در حال بارگذاری ...
ندا قربانیان:

متن نمایش « چرا نازی پرواز نکرد؟ » تغییرکرده است

قربانیان، تغییرات در متن را حاصل اتودهای بازیگران این نمایش در طی مدت یک ماه تمرین  عنوان کرد و گفت: تنها بستر اصلی متن باقی مانده و تعداد بازیگران از ۱۲نفر به ۹ نفر رسیده است.

ندا قربانیان در گفت و گو با خبرنگار تئاتر البرز اظهار کرد: نمایش «چرا نازی پرواز نکرد؟» دستخوش تغییراتی در متن شد، تغییرات بنیادی در روند قصه، حذف چهار شخصیت و اضافه  شدن یک شخصیت جدید به متن  موجب شد تا اسم نمایش چرا نازی پرواز نکرد؟ به « چرا نازی پرواز کرد؟ » تغییر  کند. 

قربانیان، تغییرات در متن را حاصل اتودهای بازیگران این نمایش در طی مدت یک ماه تمرین  عنوان کرد و گفت: تنها بستر اصلی متن باقی مانده و تعداد بازیگران از ۱۲نفر به ۹ نفر رسیده است.

این نمایش داستان مزرعه داریست که در مرغداریش یک خروس اصیل و نژاد دار دارد و به واسطه‌ی مرغ هایش تخم مرغ و مرغ های خوشمزه ای تولید می کند، جورج  صاحب مرغداری با یک مغازه دار کنتاکی به اسم الیور دین  قرارداد می‌بندد و مرغ های خوشمزه ای بیرون می دهند اما قصه از جایی شروع می شود که خروسی به اسم مایکل میمیرد و نمایش از مراسم تشییع جنازه مایکل شروع می شود، اما با ورود یک خروس جدید از همان نژاد اوضاع رو به راه می شود غافل از آنکه خروس تازه وارد عاشق یکی از مرغ ها به اسم نازی می شود و ادامه داستان...
این کارگردان گفت: « چرا نازی پرواز کرد؟ » با کارگردانی،طراحی صحنه و بازی به شیوه اجرای فانتزی، تلفیقی از فرم با شخصیتهایی در قالب حیوان، داستان عاشقانه و زنانه است.

 این نمایش از نیمه ی دوم مرداد ماه سال جاری در کرج روی صحنه میرود. 

 رضا رباط جزی، علی بابایی، حسین عارف، سید فرزاد تجلی، مهسا جعفری، میلاد زعفرانی، محمدرضا محمدپور، ستاره میرزاخانی و ژینوس رحمتی  بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان، علی مهرگان بابایی، منشی صحنه و طراح گریم، نازنین طالبی زاده، طراح لباس، ندا قربانیان،
طراح صحنه، مسعود سقلاطونیان،ندا قربانیان، مدیر صحنه، رضا کوچکی، مهدی تیموری و امیر حسینی.




نظرات کاربران