در حال بارگذاری ...
...

اسماعیل‌زاده‌ها «پس لرزه» را کارگردانی می‌کند

اسماعیل‌زاده‌ها «پس لرزه» را کارگردانی می‌کند

محمد اسماعیل زاده ها کارگردان نمایش پذیرفته شده در ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز می گوید: برای اولین بار تجربه کارگردانی می‌کنم و خوشحالم که این تجربه شیرین اما سخت با نویسنده‌ی این متن سینا شفیعی سهل و آسان شد.

محمد اسماعیل زاده ها در گفت گو با تئاتر البرز اظهار کرد: نمایش «کی گفته پاییز سه ماهه؟» کاری از گروه فرهنگی هنری سامران و هویت به پیشنهاد هیئت بازبین ششمین جشنواره به  اسم «پس لرزه» تغییر کرد. 

وی با اشاره به آنکه  پس لرزه بیشتر می‌تواند  مخاطب را  درگیر کند و تأثیرگذار تر باشد به پیشنهاد هیئت بازبین و انتخاب نویسنده متن دستخوش تغییر شد. 

محمد اسماعیل زاده ها گفت: داستان این نمایش  روایت گر سه شخصیت با تضادهای طبقاتی مختلف به اسم  امید ،رها و صابر است .این سه شخصیت درگیر حوادث و وقایعی می شوند که زندگی آن‌ها را تحت تاثیر قرار  می‌دهد. 

ااسماعیل زاده‌ها گفت : این نمایش می خواهد بگوید آنقدر زلزله ی افکار فرزندانمان را جدی نگرفتیم که حال از پس ، پس لرزه های آن بر نمی‌آییم...

این کارگران جوان مطرح کرد: برای اولین بار است که کارگردانی می‌کنم و خیلی خوشحالم‌که این تجربه سخت اما شیرین با وجود نویسنده این اثر سینا شفیعی سهل و آسان شد.

کارگردان نمایش «پس لرزه» افزود:  این نمایش می‌خواهد  تخیل تماشاگر را بیدار نگه دارد، در نمایش قاب هایی وجود دارد که تماشاگر این قاب‌ها را نقاشی می کند. 

«پس لرزه» کاری از گروه فرهنگی و هنری سامران  و هویت  نوشته سینا شفیعی است و محمد رشنو، علی ورنگی، علیرضا چگینی، نیما نوروزی از  بازیگران این نمایش هستند.