در حال بارگذاری ...

اسماعیل‌زاده‌ها «پس لرزه» را کارگردانی می‌کند

محمد اسماعیل زاده ها کارگردان نمایش پذیرفته شده در ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز می گوید: برای اولین بار تجربه کارگردانی می‌کنم و خوشحالم که این تجربه شیرین اما سخت با نویسنده‌ی این متن سینا شفیعی سهل و آسان شد.

محمد اسماعیل زاده ها در گفت گو با تئاتر البرز اظهار کرد: نمایش «کی گفته پاییز سه ماهه؟» کاری از گروه فرهنگی هنری سامران و هویت به پیشنهاد هیئت بازبین ششمین جشنواره به  اسم «پس لرزه» تغییر کرد. 

وی با اشاره به آنکه  پس لرزه بیشتر می‌تواند  مخاطب را  درگیر کند و تأثیرگذار تر باشد به پیشنهاد هیئت بازبین و انتخاب نویسنده متن دستخوش تغییر شد. 

محمد اسماعیل زاده ها گفت: داستان این نمایش  روایت گر سه شخصیت با تضادهای طبقاتی مختلف به اسم  امید ،رها و صابر است .این سه شخصیت درگیر حوادث و وقایعی می شوند که زندگی آن‌ها را تحت تاثیر قرار  می‌دهد. 

ااسماعیل زاده‌ها گفت : این نمایش می خواهد بگوید آنقدر زلزله ی افکار فرزندانمان را جدی نگرفتیم که حال از پس ، پس لرزه های آن بر نمی‌آییم...

این کارگران جوان مطرح کرد: برای اولین بار است که کارگردانی می‌کنم و خیلی خوشحالم‌که این تجربه سخت اما شیرین با وجود نویسنده این اثر سینا شفیعی سهل و آسان شد.

کارگردان نمایش «پس لرزه» افزود:  این نمایش می‌خواهد  تخیل تماشاگر را بیدار نگه دارد، در نمایش قاب هایی وجود دارد که تماشاگر این قاب‌ها را نقاشی می کند. 

«پس لرزه» کاری از گروه فرهنگی و هنری سامران  و هویت  نوشته سینا شفیعی است و محمد رشنو، علی ورنگی، علیرضا چگینی، نیما نوروزی از  بازیگران این نمایش هستند.




نظرات کاربران