در حال بارگذاری ...
با توجّه به شرایط کرونا

تئاتر در البرز به صورت آنلاین و بدون حضور تماشاگر اجرا می‌شود

انجمن نمایش استان اطلاعیه ای در خصوص اجرای آنلاین تئاتر در استان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از البرز، در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به شرایط شیوع بیماری و تعطیلی مراکز هنری و مساعد نبودن شرایط سالنها و زیرساختهای نمایشی در استان البرز که باعث بلاتکلیفی طولانی اجراهای تیاتری در استان شده است. انجمن هنرهای نمایشی با مشورت معاونت هنری اداره کل ارشاد البرز تصمیم به برگزاری اجراهای عموم تیاتر در استان به صورت پخش آنلاین گرفته است.  تمامی گروهای نمایشی استان می توانند طبق روال گذشته درخواست اجرای نمایش خود را در سایت وزارت ارشاد به آدرس www.farhang.gov.ir ثبت و پس از بازبینی اثر توسط شورای نظارت بر نمایش استان البرز و کسب مجوز اجرا، در یکی از سالنهای نمایشی استان سه تا پنج اجرا بدون تماشاچی و به صورت پخش زنده از صفحه انجمن در فضای مجازی و صفحات اعضا گروه داشته باشند.  
همچنین یاد آور میشود به دلیل نبود امکان فروش بلیط، اجراهای نمایش باید تا حد امکان کم پرسوناژ، و نهایتا با سه بازیگر و بدون دکور یا دکور محدود و کم هزینه اتفاق بیفتد. 

انجمن هنرهای نمایشی استان نیز مانند قبل کمک هزینه ای  در حد توان بودجه انجمن بر اساس کیفیت ، تعداد بازیگران  (1 تا 3 بازیگر) ، زمان اجرا و.... اثر طبق توافق هیأت رییسه به آثار تقدیم خواهد کرد. 
توجه: اولویت دریافت کمک هزینه طبق قانون و شیوه نامه های انجمن نمایش ایران با گروه های ثبت شده و دارای پروانه فعالیت از مرکز هنرهای نمایشی میباشد)
امید به بهبودی اوضاع و برگشتن روزهای درخشان برای تئاتر و تئاتری ها

انجمن هنرهای نمایشی استان البرز




نظرات کاربران